יום שישי, 24 באוגוסט 2012

דיזנהאוז - חברת התיירות של ישראל


חיפשתם חבילות נופש בחו"ל? מתכננים נופש מפנק?
הגעתם למקום הנכון.                                        
באתר של דיזנהאוז מוצג בפניכם מבחר רחב של חבילות נופש למגוון יעדים בחו"ל, תיירות ספורט ונופשונים במחירים ודילים אטרקטיביים.
אנו מעמידים לרשותכם ממשק חיפוש המאפשר איתור של חבילות נופש, מלונות ורכב להשכרה (חבילות טוס וסע), בהתאם למדינת היעד ולתאריך היציאה.
מוצגים בפניכם הדילים הכי שווים לאורך כל השנה- נופשונים מפנקים בטורקיה, יוון, קפריסין, חבילות לאירופה, חבילות נופש בחגים ועוד.
ממשק החיפוש של הנופשונים, השכרת רכב וחבילות נופש בחו"ל, תוכנן במיוחד על מנת לתת לכם תוצאות מיידיות בזמן אמת הכוללות פירוט מסלול הטיסות לחו"ל וכן את מחיר החבילות נופש.
יש מבחר גדול של נופשונים בחו"ל כחלק מדילים שונים- נופש למשפחות, נופש לצעירים, חופשה רומנטית לזוגות ועוד.
מנוע החיפוש מאפשר לכם לחפש ולמצוא בקלות מלונות בחו"ל ע"פ מספר הלילות, מספר האנשים, סוג המלון ועוד.
תוצאות החיפוש יציגו בפניכם את המלונות באופן נוח ונגיש כאשר ניתן למיין את התוצאות ע"פ מחיר, שם מלון ובסיס אירוח. כמו כן, באפשרותכם לבחור להציג את המחיר בשקלים.

מה כוללות חבילות נופש בחו"ל ?
חבילות בסיסיות כוללות טיסה ושהות בבית מלון (ללילה ראשון או יותר – בהתאם לרצונו של הלקוח), וחלקן כוללות גם העברה למלון.
חבילות גדולות יותר מציעות מסלולי טיול מגוונים, מדריך טיולים צמוד, אוטובוס צמוד, תאום מראש עם בתי מלון, תאום מראש של ביקורים באתרים ואטרקציות, ושילוב של זמן פנוי לסיורים עצמאיים ולקניות.

מהם סוגי החבילות הקיימים ?
קיימים סוגים שונים של חבילות נופש בחו"ל. ההיצע כמעט אינסופי.
הרכבנו חבילות מתאימות למשפחות, לקבוצות, טיולי בר-מצווה, חבילות ספא ובריאות, חבילות רומנטיות, טיולי פארקים, חבילות טיולים לרוכבי אופניים בחו"ל, חבילות לטיולי ג'יפים, חבילות למסעות רגליים למיטיבי לכת, לגיל השלישי ועוד...
אנו משקיעים את מיטב מרצנו וניסיוננו לתכנון חופשתכם הבאה.
חוויה מדהימה בראש שקט –
בדיוק על זה חושבים אצלנו בדיזנהאוז כשאנו מציעים חבילות נפש בחו"ל. אנו נמצא עבורכם נופש שיתאים לכם כמו כפפה ליד, נופש מושלם שימלא לכם את המצברים ושלא תשכחו במהרה.

Bookmark and Share

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה